بانوان

دانستنیهای بهداشتی و لباس بانوان

بانوان

دانستنیهای بهداشتی و لباس بانوان

  • ۰
  • ۰

اسم لباس های زیر زنانه

 و مدل های مختلف لباس زیر را نمی دانید و علاقه دارید آنها آشنا شوید.انواع لباس های زیر زنانه شامل مدل های مختلف شورت ، انواع سوتین زنانه و مدل های مختلف مایو و همچنین جوراب ها می باشد که در این مطلب میتوانید مطالعه کنید و با آن آشنا شوید.

به لباس زیر زنانه در انگلیسی لینجری گفته می شود. لینجری در اصل به زبان فرانسه تعلق داشته و در آن زبان به طور کلی به معنای لباس زیر (مردانه و زنانه) می‌باشد.در ادامه مطلب با فروشگاه لباس زیر انسی همراه باشید و عکس ها و مدل های مختلف لباس زیر را مشاهده کنید.

اسم انواع لباس های زیر زنانه

انواع شورت زنانه

اولین لباس زیری که هر شخصی بر تن میکند شورت ها می باشد.مردان و زنان مدل های مختلف شورت را بر تن می کنند.

برای خواندن و اطلاعات بیشتر درباره انواع شورت زنانه و مردانه مقاله دیگر ما را بخوانید تا با انواع تقسیم بندی شورت ها آشنا شوید.

ولی به طور کلی شورت های مردانه و زنانه از نظر ظاهری به شورت اسلیپ ، شورت پادار ، شورت توری ، شورت لامبادا تقسیم بندی می شود که در زیر عکس هایی برای شما قرار داده ایم.

 

اسم لباس های زیر زنانه
مدل شورت زنانه
مدل شورت زنانه
مدل شورت زنانه
مدل لامبادا
 

مطلب پیشنهادی: انواع سوتین زنانه که همه خانم ها باید داشته باشند

انواع سوتین زنانه

سوتین ها مدل ها و تنوع های گوناگون دارد.خانم ها در طول دوران زندگی خود انواع سوتین را می پوشند و امتحان می کنند .به شما پیشنهاد می کنیم مطلب انواع سوتین زنانه را بخوانید ، اما به صورت کلی سوتین بدون درز ، سوتین اسپرت ، سوتین دکلته ، سوتین جلو باز ، سوتین نامرئی ، سوتین بدون بند جز انواع سوتین های زنانه می باشد. برای نمونه مدل های زیر را برای شما در این مطلب قرار داده یم.

انواع سوتین زنانه
اسم لباس های زیر زنانه
انواع سوتین زنانه
انواع سوتین زنانه

مطلب پیشنهادی: انواع مایو زنانه و آشنایی با آنها

انواع جوراب زنانه

جوراب های زنانه و دخترانه سه مدل مختلف دارد.جوراب کوتاه ، جوراب ها با طول متوسط و جوراب های بلند سه مدل جورابی می باشد که خانم ها می پوشند. می توان جوراب ها را نیز به دوسته کلی معمولی و فانتزی تقسیم کرد.

انواع مایو زنانه

مایوهای زنانه طرح ها و مدل ها مختلف دارد اما به صورت کلی  مایوهای زنانه بر چهار مدل یک‌ تکه(یا سرهمی)، دوتکه(در دو نوع بیکینی و تانکینی)، سه‌تکه و اسلامی است.

مایوی ساده یا یک‌تکه از جلو شرمگاه تا بالای سینه را می‌پوشاند و مایو های دو تیکه مشابه ست های لباس زیر می باشد و تکه‌ای از آن شرمگاه را پوشانده و قسمت دیگر سینه‌ها را می‌پوشاند.

برای آشنایی با انواع مایو زنانه مطالب دیگر ما را بخوانید. برای شما در زیر عکس مایو های مختلف را قرار داده ایم.

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • خانه هوشمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی